Przypominamy! Zasady obsługi klientów
Dodano 2020-07-15 10:39:38 Obsługa odbywa się z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego i z podtrzymaniem wymogu wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w urzędzie telefonicznie lub mailowo.Wykaz numerów telefonów oraz adresów e-mail pod którymi można umawiać się na wizyty w poszczególnych wydziałach i biurach dostępny jest na stronie https://leszno.pl/wydzialy_urzedu.html
Rezerwacja wizyty w Wydziale Komunikacji jest dodatkowo możliwa przez System Kolejkowy QMS, wyłącznie przez internet.
Nadal zachęcamy Klientów Urzędu Miasta Leszna do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna.
Prosimy, aby Interesanci załatwiający sprawy w Urzędzie Miasta Leszna przestrzegali ogólnie obowiązujących w czasie epidemii zasad bezpieczeństwa, tzn. zasłaniali usta i nos, zachowywali bezpieczną odległość, a także zakładali rękawiczki jednorazowe lub dezynfekowali ręce po wejściu do urzędu. W każdym budynku Urzędu Miasta Leszna, w pobliżu wejścia, znajdują się dystrybutory środków odkażających.
W trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników urzędu, w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi przebywać będzie mógł tylko 1 Klient.
Ponadto informujemy, że Urząd Miasta Leszna do odwołania czynny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 ( obsługa w wydziałach: Spraw Obywatelskich, Komunikacji, Biurze Gospodarki Lokalowej oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego odbywa się do godziny 14:30)
Czynne są kasy PKO mające siedziby w budynkach UML przy ul. Karasia 15 oraz ul. Wałowej.
Zarządzenie Prezydenta Miasta Leszna regulujące nowe zasady obsługi Klientów Urzędu Miasta Leszna znajduje sie poniżej, w plikach do pobrania, i na stronie http://bip.leszno.pl/zarzadzenie/6969/zarzadzenie-nr-k-219-2020 oraz http://bip.leszno.pl/zarzadzenie/7150/zarzadzenie-nr-k-321-2020